domo



more pics from San Francisco, we did the most touristy things on Saturday. I went to Ghirardelli Square for the first time. It was super chaotic in there... and exotic. I don't know if that's the right word, but so many European accented employeeees. HELLO :D




^^^^ This shining man was outside - I guess he caught me taking his picture and stared straight into my camera. nightmares forever. We also went to the most crookedest road / Coit tower / and past the GG Bridge to north bay territory. It's sooo country on the other side. Afterwards, we ate some delicious Thai food at Marnee Thai and headed to SF Museum of Fine Arts which was sooo super prettiful at night!




TODAY! I had a summer class to go to from 2-5. It's a comm class about TV :). The weather has been kind of weird. It's like gloomy over where I live/school and sunny everywhere else.






my tiny little bearbrick collection :)



made some lo mein for myself for dinner. pretty dang tasty. so easy to make: a little green onion, spam, ginger, oyster sauce and egg noodles. boil noodles, drain, then fry other ingredients in oil, add drained noodles, add oyster sauce and MIX! hmm... I'm in the process of finding another place to live, our lease ends on July 31. I still haven't really decided if I want to stay in SD or go somewhere else. I like moving, I just wish I knew where to go. I'm curious, do people actually read written blog content? lol.

Comments

14 Responses to “domo”

sui said...
July 2, 2009 at 3:40 AM

wow, I just realized I've never actually been to the actual Ghirardelli Square.. only the tiny Ghirardelli shop. I must pay a visit.

I haven't been to any of the museums in SF either. ahhh

and that looks delicious!

and yes. I read content. I follow blogs for content.. it all depends on why one reads blogs. Most people seem to pass over the text in my posts, or if I have a text-only post, they don't even read it anymore. Ahaha. And I only started posting lots of pictures recently.

Patricia Ann said...
July 2, 2009 at 5:21 AM

lol, spam. so asian. i do it too. :P

denise said...
July 2, 2009 at 7:07 AM

of course we read!!! oh yeah mm tsan yuk is totally asian..(spam) haahha and i love the domo!! i have the smaller size one of that heahea and i love it :D oh oh and oh man that weirdo scary guy is so freaky...nightmares indeed!!! and duhhhh you should move to hk :D

Polina said...
July 2, 2009 at 8:14 AM

awww. makes me miss san francisco more. you look gorgeous. is that an AA skirt? if so I have one in burgundy, but i need it in brown! and spam. i love spam. have you tried spam musubi?

Winnie said...
July 2, 2009 at 2:09 PM

Yum, simple but delish. I make noodles like this sometimes too...and Spam! Most of my non-chinese friends don't understand why I eat it...!

tis serendipity said...
July 3, 2009 at 9:42 AM

Ahhh I love your photos. They're always so well taken and sooo UBER CLEAR!! XD How do you do it!! Esp for those outfit shots... Do you have anything you aim the camera at to focus it or something before using self timer? =) Thanks, Sindy...

And spam? I LOVE SPAM! X) Omg I just have a sudden craving for it... I know it's not the healthiest thing but... it tastes so good. I used to eat it with toast and I love eating it with maggi noodles HK style haha.

Ugh silver man looks really scary. =( Haha I pity them for having to stand out in the sun all day and isn't that paint really bad for their skin?

Domo rocks socks! Just about as fab as Doraemon. X)

denise said...
July 4, 2009 at 10:57 AM

yknow what, i actually BARELY even speak chinese. when i do, i sound like a guai por trying to speak. my accent is sooo bad my family always makes fun of me...so you should move here anyways hahaha at least come for holiday :D

kibberon said...
July 5, 2009 at 10:20 AM

i suppose i never really thought about it, but putting spam in food is really asian.

and i like in your bearbricks collection the bear that is the argentinian flag. it's quite random and lovely.

SK said...
July 6, 2009 at 12:39 AM

thanks for sharing the super easy recipe! i think i might replace the spam for something else though! hmm got me thinking :)

i used to like moving so much but after coming to boston for school and moving at least 2-3 times a year, i can't wait to live somewhere without the anticipation of having to move out!

KATLIN said...
July 7, 2009 at 10:37 PM

i still read content! but only on blogs i like, which includes yours! :)

KATLIN said...
July 7, 2009 at 10:38 PM

oh and that shiny man is awesome! you should ask him how he constructs his outfit next time you see him!

Song of Style said...
July 9, 2009 at 3:34 PM

ur bearbrick collection is so adorable!!

sexyinthecity said...
July 10, 2009 at 3:04 AM

You have a lovely blog and great style!

xx
www.sexyinthecity.es

Ivy said...
August 31, 2009 at 10:33 PM

Thanks for leaving such a lovely comment on my blog! I'm truly flattered :)

And lol forever at that shiny man. He is indeed, pretty damn frightening.

Post a Comment

herro there!